Powakacyjne podsumowanie

czwartek, 2 października 2014

Witam wszystkich po wakacjach, pod warunkiem, że znajdą się takie stworzonka, które czytają ten blog po tak długiej przerwie. Czuję, że zatęskniłam po tych trzech miesiącach za możliwością pisania, dzielenia się swoimi myślami i... grafiką wszelkiej maści. Dziś nie będzie instrukcji, dzisiaj zajmę się bardziej sprawami organizacyjnymi, co i jak.

Zacznę może od tego, jak mi minęły wakacje - dobrze :D Nie było spektakularnych wyjazdów, wycieczek, nie licząc moich praktyk odbywanych w Sosnowcu (o dziwo, wpuścili mnie bez wizy :D). Pochwalę się, że nadrobiłam takie tytuły jak Supernatural, mangę Naruto, którą zaczęłam czytać po angielsku zaraz po tym jak wkurzyłam się na ogrom fillerów (dla niewtajemniczonych, są to odcinki anime - japońskich filmów animowanych - które nie są związane z mangą - japońskim komiksem - a jedynie są rzucane niczym psom kości, byle coś mieli). Nie ważne, że przestałam nawet oglądać fillery, ale w momencie, kiedy byłam na bieżąco, przykro było po tygodniu czekania dowiadywać się, że dalej nie dowiem się, jak się fabuła toczy. Za tydzień było to samo, za dwa to samo i to w kółko. Tyle w temacie. Zaczęłam również oglądać od początku Dr House'a, zatrzymałam się na 5 sezonie i przerzuciłam się na Dragon Ball'a! Tak, szalona ja przypominam sobie dzieciństwo, a w moje najlepsze dni potrafiłam oglądnąć ponad 30 odcinków.

Oglądanie oglądaniem, ale w międzyczasie sporo czytałam, kto chciałby głębiej się zapoznać z tytułami - odsyłam na moje konto na LubimyCzytać (prawy górny róg - ikona książek). Z tego miejsca mogę polecić Diunę Herberta. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich fanów fantastyki, oraz ciekawostka dla całej reszty czytelników.

Skoro już zwróciłam uwagę, że u góry jest menu, to od razu się pochwalę, że zakładka Portfolio będzie powoli się rozrastała o moje inne prace. Linki i tutorials są ładnie ogarnięte. Dodatkowo nowa zakładka Postcrosing! Tak, i tutaj słów kilka ode mnie. Otóż chciałabym wyjść poza limit dwóch moich przyjaciółek, z którymi piszę na bieżąco i szukam nowych osób, z którymi mogłabym powymieniać listy. Kto chętny - pisać do mnie na maila aiwlys93@gmail.com, wymienimy się adresami! Zapraszam również na moje konto na Instagramie, ponieważ tam na bieżąco wrzucam moje aktualne prace, a muszę się pochwalić, że ostatnio mi się ich namnaża!
Tak, pracowałam trochę nad szablonem, odświeżyłam sobie HTMLa i CSSa, które udało mi się w wakacje szczęśliwie oswoić. Jeszcze nie jest taki, jakbym chciała, ale stopniowo będę się z nim bawić. Mam całkiem sporo czasu po zajęciach, więc mam zamiar jak najwięcej wchłonąć wiedzy graficzno - projektowej, może przy okazji złapać jakąś fuszkę przy tworzeniu grafiki. Pieniążki zawsze się przydadzą.

Co jeszcze ciekawego? Otóż stałam się fanką konwentów fantastycznych. Zaliczyłam już jeden - Polcon w Bielsku Białej i nawet byłam w obsłudze, co równie miło wspominam. Natomiast jutro wybieram się na Imladris do Krakowa. Ach, wiem że będzie kapitalnie! Ktoś może się wybiera? :D

Po weekendzie obiecuję nadrabiać zaległości w czytaniu blogów! <3

Ach, i żeby nie było tak całkiem pusto, podrzucam świetną składankę muzyczną!

1 komentarz:

  1. Pięknie ten blog teraz wygląda. Napisałabym coś mądrzejszego, ale to sama prawda - jestem pod wrażeniem, serio.

    OdpowiedzUsuń