Jestę Artistę

poniedziałek, 1 lipca 2013

Dzień dobry, dobry wieczór, niech każdy sobie dopowie to, co akurat mu będzie pasowało.
Z tej strony Grafica, dawna Graficzka czy Aiwlys (nick pamiętający czasu Onetu). Kolejny blog, kolejny raz chcę zacząć coś nowego, ale może tym razem uda mi się to, co sobie zamierzyłam.
Zaczęłam wakacje, pierwszy rok studiów już za mną, a co za tym idzie - 3 miesiące przerwy od zajęć. Jednak nie chcę zmarnować tego czasu i założyłam sobie, że będę realizować różne graficzne projekty, różne pomysły, szukać inspiracji, uczyć się czegoś nowego. Ogólnie, nie chcę zmarnować ani jednego dnia i może też uda mi się tą energią i motywacją zarazić inne osoby.
Blog będzie miejscem, gdzie chciałabym publikować różne projekty, nowe, stare, odświeżone. Wszystko, co mi tylko do głowy przyjdzie.
Gdybym miała podsumować dzisiejszy dzień to powiedziałabym, że naprawdę dobrze mieć przyjaciół. Pati, dziękuję za pomoc w uporządkowaniu chaosu w moim pokoju, zaraz po tym jak wróciłam z mieszkania ze wszystkim czym się dało. Znowu widzę podłogę! Oł jeeee :D

3 komentarze:

  1. świetna graficzkaa ;p

    ______________________________________________

    www.casprzet.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna fryzura :) Ja na taką długość nie mogłabym się zdecydować, bo mam kręcone włosy i wyglądałabym jak pudel ;D
    Dobrze, że chcesz spędzić ten czas jakoś pożytecznie, ja też mam to w planach, ale wyzwania raczej inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry wieczór, poproszę o zarażenie :)

    OdpowiedzUsuń