Kreatywnie Artystycznie Graficznie - Wyzwania z GrafikUs'em

niedziela, 19 kwietnia 2015

Dzisiaj mały przerywnik od serii tutoriali dotyczących programowania.

Pomysł zrodził się w mojej głowie już jakiś czas temu, ale do tej pory miałam bariery, aby coś podobnego poprowadzić. Przede wszystkim zastanawiałam się, jak ja to wszystko ogarnę. Jednak odkryłam pewien sposób i teraz już nic mnie nie zatrzyma, aby zaprezentować Wam...

Wyzwanie Kreatywnie Artystycznie Graficznie. Celem tego wyzwania jest zabicie nudy - przywiązanie jej do drzewa i pomalowanie we wszystkie barwy tęczy. Niech życie będzie kreatywne i pozytywne. Dodatkowo jest to okazja do rozwijania Waszych umiejętności, powiększania wiedzy z zakresu graficzno-artystycznego. Aby tak się stało, trzeba działać! Potrzebujecie motywacji? Zachęty? A może zwykłego nadzoru, pracy w grupie, współpracy?

A co powiecie na kreatywne zadania do wykonywania? Coś do narysowania, przeczytania, zaprojektowania? Jeśli jesteście głodni artystycznych doznań, to mam coś, co możliwe zaspokoi Wasze pragnienia!
Z pomocą platformy Trello będziecie się rozwijać, będziecie działać, będziecie się uczyć i pracować. Odsłona całego wyzwania jest planowana na jeden miesiąc. Nie mam zamiaru zabierać Wam całego dnia, zadania będą proste, przyjemne i na pewno świetnie będziecie się przy nich bawili. Dołączyć do zabawy może każdy, zarówno ten początkujący jak i zaawansowany. O niczym nie będziecie musieli pamiętać, ponieważ wszelkie szczegóły znajdziecie na specjalnej tablicy na Trello.

Więcej nie zdradzam, niech to będzie niespodzianka dla biorących udział. Co należy zrobić? Zarejestrować się na Trello, przeglądnąć jego możliwości, aby później z łatwością wykorzystywać jego potencjał, a następnie napisać mi o tym w komentarzu. Wtedy taką osobą przyjmuję do tablicy, aby miała dostęp do całego mechanizmu Wyzwania.

To kto ma ochotę się zabawić?
Ruszamy już za tydzień, w poniedziałek 27 kwietnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz